Més de 50 anys amb tú
Renda i Patrimoni 2023 Veure comunicat

Comunicacions Telemàtiques

Publicat el 03/11/2022

A partir de l'entrada en vigor de l'article 14.2 de la Llei 39/2015 de Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques en què imposava l'obligatorietat de comunicació electrònica amb l’Administració, cal recordar que aquesta obligació s'ha generatitzat i actualment afecta entre d'altres:

• Les  persones jurídiques

• Les entitats sense personalitat jurídica (herències jacents,         comunitats de bens, comunitat de propietaris, etc.)

• Professionals amb col·legiació obligatòria.

Per això cal disposar de certificat digital per poder rebre les notificacions electròniques emeses per l'Administració.

També és important assignar un correu per l'avís de la posada a disposició d'aquestes notificacions electròniques.

Recomanem que tot i que els empresaris, persona física no hi estan obligats, tothom tingui el certificat digital en vigor per agilitzar al màxim els tràmits amb l'Administració Pública.

Peu grup pàgina
Desarrollado por Novaigrup, Agencia de Marketing Online - Posicionamiento en Buscadores y diseño web en Barcelona